Aktualności
,,KIERUNEK ZAWOD"
Inauguracja nowego roku szkolnego 2025/26
Projekt pt. „Klub Młodzieżowy Płomień Boniewo” nr 10/2025/KM
REGULAMIN REKRUTACJI I UCZESTNICTWA
Projekt pt. „Klub Młodzieżowy Płomień Boniewo” nr 10/2025/KM, realizowany przez Gminę Boniewo w ramach Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność na lata 2021-2027 LSR w ramach działania Działanie FEKP.07.02 Wsparcie dzieci i młodzieży poza edukacją formalną programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 pod nadzorem Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki.
Nr umowy o powierzenie grantu 0008-1/24/KM-EFS+
Źródło finansowania projektu: EFS+
Wartość projektu: 80193,74 zł
Wartość dofinansowania 76184,05 zł
Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa warunki rekrutacji i uczestnictwa w projekcie pt.: „Klub Młodzieżowy Płomień Boniewo”.
- Celem głównym projektu jest podniesienie kompetencji i umiejętności 15 dzieci i młodzieży (w tym przypadku dzieci i młodzież uczące się w wieku od 6 do 24 lat z obszaru objętego lokalną strategią rozwoju) oraz zwiększenie ich szans edukacyjnych poprzez rozwijanie uzdolnień i zainteresowań.
- Projekt realizowany jest od 01.09.2025 r. do 30.06.2026 r.
- Klub Młodzieżowy będzie funkcjonował 2-3 razy w tygodniu w okresie od września 2025 r. do czerwca 2026 r. (tj. przez 10 m-cy) po 2,5 godziny. Godziny funkcjonowania KM będą dostosowane do potrzeb i możliwości uczestnictwa dzieci i młodzieży w zajęciach, dlatego będą to godziny popołudniowe lub spotkania odbywać się będą w soboty.
- Siedzibą KM i miejscem realizacji zadań w ramach projektu będzie obiekt Hali Sportowej w Boniewie z siedzibą przy ul. Szkolnej 32.
- Zajęcia w KM będą bezpłatne.
- Działania merytoryczne przewidziane w projekcie obejmują:
- Zajęcia sportowe - zaplanowano 20 spotkań po 2,5 godziny w całym okresie funkcjonowania KM od września 2025 r. do czerwca 2026 r. (razem 50 godzin zajęć) zajęć sportowych. Na potrzeby prowadzonych zajęć, zostaną zakupione zestawy do unihokeja, ping ponga, badmintona i niezbędne akcesoria (tj. obręcze, wstążki gimnastyczne) dla uczestników KM.
- Warsztaty rękodzielnicze - zaplanowano 18 spotkań po 2,5 godziny w całym okresie funkcjonowania KM od września 2025 r. do czerwca 2026 r. (razem 45 godzin zajęć) warsztatów rękodzielniczych. W ramach projektu zostaną zakupione materiały niezbędne do prowadzenia zajęć.
- Zajęcia z robotyki - zaplanowano 18 spotkań po 2,5 godziny w całym okresie funkcjonowania KM od września 2025 r. do czerwca 2026 r, (co daje łącznie 45 godz.) zajęć z robotyki. W ramach projektu zostaną zakupione materiały szkoleniowe niezbędne do prowadzenia zajęć.
- Zajęcia muzyczno-wokalne - zaplanowano 20 spotkań po 2,5 godziny w całym okresie funkcjonowania KM od września 2025 r. do czerwca 2026 r., (co daje łącznie 50 godz. zajęć muzyczno-wokalnych. W ramach projektu zostaną zakupione instrumenty niezbędne do prowadzenia zajęć (ukulele, gitary, flety) i kolumna głośnikowa.
- Wyjazd na wydarzenie sportowe - mecz koszykówki.
- Wyjazd warsztatowy do Kujawsko-Dobrzyńskiego Parku Etnograficznego w Kłóbce.
- Wyjazd do Multikina we Włocławku.
- Wyjazd do teatru w Płocku.
Zasady rekrutacji
- Uczestnik projektu musi spełnić warunki formalne:
- zamieszkuje obszar objęty lokalną strategią rozwoju (tj. następujących gmin: Baruchowo, Boniewo, Brześć Kujawski, Choceń, Chodecz, Fabianki, Izbica Kujawska, Kowal, Lubień Kujawski, Lubanie, Lubraniec, Włocławek i Miasto Kowal),
- jest osobą uczącą się w wieku od 6 do 24 lat (za dzieci i młodzież uczące się należy rozumieć osoby, które posiadają status ucznia - są uczniami szkoły podstawowej i ponadpodstawowej w trakcie roku szkolnego),
- nie uczestniczył wcześniej w żadnym projekcie objętym grantem w naborze ogłaszanym przez LGD w ramach działania 07.02 Wsparcie dzieci i młodzieży poza edukacją formalną.
- Osoba zainteresowana uczestnictwem w projekcie jest zobowiązana do przedłożenia w trakcie procesu rekrutacji następujących dokumentów:
- formularza zgłoszeniowego – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu,
- oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu,
- wystawione na rodzica/opiekuna prawnego (w przypadku osoby niepełnoletniej) lub uczestnika i jej adres zamieszkania dokumentów zobowiązaniowych, np. kserokopie decyzji w sprawie wymiaru podatku od nieruchomości, kopie rachunków lub faktur za media, ścieki, odpady komunalne lub inne równoważne dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem złożenia formularza rekrutacyjnego np. umowa najmu, karta pobytu (aktualna) potwierdzających miejsce zamieszkania uczestnika projektu,
- zaświadczenie ze szkoły/placówki o statusie ucznia lub kserokopia ważnej legitymacji szkolnej,
- Rekrutacja zostanie przeprowadzone zgodnie z zasadą równych szans kobiet i mężczyzn i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób niepełnosprawnych.
- W ramach działań rekrutacyjnych przewiduje się nabór 15 uczestników/czek Projektu (8 kobiet i 7 mężczyzn).
- Rekrutacja uczestników odbywać się będzie od 01.09.2025 r. do 14.09.2025 r. Ogłoszenie listy osób zakwalifikowanych do projektu nastąpi 15.09.2025 r.
- Dokumenty rekrutacyjne będą dostępne w biurze projektu w UG Boniewo, w sekretariacie Zespołu Szkół w Boniewie, w Gminnej Bibliotece Publicznej oraz na stronach internetowych gminy i szkoły.
- Dokumenty rekrutacyjne potencjalni uczestnicy projektu będą mogli składać w następujący sposób:
- bezpośrednio - w siedzibie w biurze projektu mieszczącym się w Urzędzie Gminy Boniewo w godzinach pracy urzędu - budynek dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, na adres e-mail: d.rudzka@wp.pl. Możliwość skorzystania z tłumacza migowego.
- Dokumenty rekrutacyjne w przypadku niepełnoletnich uczestników, muszą zostać podpisane przez ich rodziców lub prawnych opiekunów.
- W przypadku pojawienia się większej ilości osób chętnych do wzięcia udziału w projekcie niż jest zaplanowane, wprowadza się dodatkowe kryterium preferencyjne polegające na przyznaniu 2 pkt uczestnikowi projektu, który jest objęty pomocą psychologiczno-pedagogiczną w szkole lub innej placówce lub posiada orzeczenie o niepełnosprawności.
- Dokumentem potwierdzającym, że uczestnik projektu jest osobą objętą pomocą psychologiczno-pedagogiczną będzie opinia poradni psychologiczno-pedagogicznej; w przypadku uczniów z niepełnosprawnością - orzeczenie o niepełnosprawności .
- Jeżeli osoba, która została zakwalifikowana do uczestnictwa w Projekcie, zrezygnuje, na powstałe nowe miejsce przyjęta zostanie pierwsza w kolejności osoba z listy rezerwowej.
- Kwestie sporne nieuregulowane w regulaminie rozstrzygane będą przez Koordynatora Projektu.
Zobowiązania Uczestnika/czki Projektu do dostarczenia dokumentów potwierdzających osiągnięcie efektywności społecznej
- Uczestnik/czka zobowiązuje się do podpisania umowy uczestnictwa z realizatorem (w przypadku osób małoletnich – podpisuje opiekun prawny).
- Uczestnik/czka zobowiązuje się do przekazania danych realizatorowi tj. płeć, wiek, wykształcenie, itp. potrzebnych do monitorowania wskaźników kluczowych oraz przeprowadzenie ewaluacji.
- Uczestnik/czka zobowiązuje się do przekazywania informacji na temat sytuacji po zakończeniu projektu w ciągu czterech tygodni, które minęły od momentu zakończenia udziału w projekcie.
Zasady rezygnacji z uczestnictwa w projekcie
- Każdy zakwalifikowany uczestnik może zrezygnować z udziału w Projekcie przed pierwszym wyznaczonym terminem wsparcia, informując o tym telefonicznie, pisemnie bądź osobiście pracowników Projektu.
- Uznaje się, że Uczestnik/czka Projektu zrezygnował/ła z uczestnictwa w Projekcie, gdy wyprowadzi się poza obszar LSR.
- W przypadku rezygnacji Uczestnika/czki opisanej w pkt 1, organizator kwalifikuje do Projektu osobę z listy rezerwowej.
Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.09.2025 r.
- Realizator zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie w przypadku, gdy będzie to konieczne z uwagi na zmianę zasad realizacji Projektu.
- Powyższy Regulamin obowiązuje przez okres realizacji Projektu.
Inauguracja nowego roku szkolnego 2025/26
Program rozpoczęcia roku szkolnego
1. Rozpoczynamy Mszą św w Kościele Parafialnym w Boniewie w dniu 01.09.2025r. o godz. 8,00 na którą zapraszam wszystkich razem z ks. proboszczem parafii Boniewo
2. Spotkanie na hali sportowej po Mszy św.
3. Spotkania z wychowawcami klas I - VIII. Plan lekcji tymczasowy do poprawy
Losowanie w klasie I A i B wychowcy klasy
4. Rozpoczęcie roku szkolnego 2025/26 dla przedszkoli w dniu 02.09.2025 o godz. 9.00 na Hali Sportowej
Zajęcia adaptacyjne dzieci
Zajęcia adaptacyjne dla dzieci, które nie uczęszczały wcześniej do przedszkola lub oddziału przedszkolnego będą się odbywać w dniach od 18 do 29 sierpnia br. w godzinach 8:30-12:15.
Ankieta
Prosimy uczniów klas III-VIII o wypełnienie poniższej ankiety SELFIE
https://schools-go-digital.jrc.ec.europa.eu/self-assessment?s=DmpzDr7&lang=pl
Twoja opinia pomoże w rozwoju technologii cyfrowych w naszej szkole.
Prosimy wypełnić ankiete do 31 lipca br.
Dziękujemy
,,KIERUNEK ZAWOD"
Projekt „Kierunek - Zawód”
Projekt jest współfinansowany ze środków programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Priorytet 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 8.14 Kształcenie ogólne.
Z Gminy Boniewo… zostanie objęta wsparciem szkoła
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Boniewie
Realizacja Projektu przyczyni się do:
- poprawy jakości doradztwa zawodowego poprzez integrację instytucji rynku pracy z edukacją,
- zwiększenia liczby godzin doradztwa zawodowego dla uczennic i uczniów,
- wyposażenia szkoły w nowoczesne narzędzia dydaktyczne (m.in. okulary VR 3D), aktywizujące uczennice i uczniów w obszarze poznania siebie i rynku pracy,
- zwiększenia atrakcyjności zajęć z doradztwa zawodowego,
- podniesienia kompetencji szkolnych doradców zawodowych/wychowawców/pedagogów,
- objęcia dodatkowym wsparciem uczennic i uczniów najbardziej potrzebujących, w tym również szczególnie uzdolnionych oraz ze środowisk zaniedbanych, zagrożonych wykluczeniem zawodowym z uwzględnieniem zróżnicowania ich potrzeb rozwojowych i edukacyjnych, w tym uwarunkowanych niepełnosprawnością,
- wzmocnienia zainteresowania rodziców/opiekunów ścieżką edukacyjno-zawodową ich dzieci.
Podstawowe informacje dotyczące projektu:
Tytuł Projektu
Kierunek - Zawód
Numer Projektu
FEKP.08.14-IZ.00-0001/25
Wartość projektu ogółem
5 224 534,47 zł
Całkowita wartość dofinansowania Projektu
4 702 081,01 zł
Wartość dofinansowania Projektu z EFS+
4 440 854,29 zł
Wartość dofinansowania z budżetu państwa
261 226,73 zł
Wkład własny wniesiony przez WUP w Toruniu
522 453,46 zł
Okres realizacji
od 01.05.2025 do 30.09.2027
Celem projektu jest zbudowanie w województwie kujawsko-pomorskim podstaw rozwiązań systemowych, niezbędnych do realizacji celów doradztwa zawodowego, w tym racjonalizacji decyzji zawodowych młodzieży. Projekt ma kluczowe znaczenie dla realizacji celów Strategii w zakresie podnoszenia skuteczności kształcenia oraz zwiększenia integracji szkół z rynkiem pracy.
W ramach projektu będą realizowane następujące działania:
- wyposażenie 110 szkół w nowoczesne narzędzia dydaktyczne,
- przeszkolenie 120 szkolnych doradców zawodowych/wychowawców/pedagogów w zakresie wykorzystania nowych narzędzi dydaktycznych do pracy z uczennicami i uczniami,
- organizacja łącznie 12 webinariów nt. regionalnego rynku pracy, jego potrzeb i wymagań,
- zajęcia grupowe z doradcami zawodowymi Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu dla 6 000 uczennic i uczniów,
- zajęcia grupowe ze szkolnym doradcą zawodowym/wychowawcą/pedagogiem dla 6 000 uczennic i uczniów,
- indywidualne badanie skłonności zawodowych 6000 uczennic i uczniów,
- indywidualne konsultacje dla 600 uczennic i uczniów.
Projekt jest skierowany do:
- 110 szkół publicznych kształcenia ogólnego, z wyłączeniem szkół kształcenia specjalnego i dla dorosłych,
- 120 szkolnych doradców zawodowych/wychowawców/pedagogów z w/w szkół,
- 6 000 uczennic i uczniów z w/w SP i LO, w szczególności w niekorzystnej sytuacji.
Partnerzy Projektu:
Projekt jest realizowany w partnerstwie z 52 JST z województwa kujawsko-pomorskiego, tj. z organami prowadzącymi szkoły, które wyłonione zostały zgodnie z Regulaminem rekrutacji przyjętym Uchwałą Zarządu WK-P nr 28/1374/24 z dnia 20.11.2024 r. z późn. zm. – zgodnie z tabelą poniżej.
Partner
Jednostka organizacyjna partnera
Partner nr 1 - GMINA BARCIN
Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Piechcinie
Partner nr 2 - GMINA BOBROWNIKI
Szkoła Podstawowa im. Karola Wojtyły w Bobrownikach
Partner nr 3 - GMINA BONIEWO
Publiczna Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Boniewie
Partner nr 4 - GMINA CIECHOCIN
Szkoła Podstawowa im. Oskara Kolberga w Ciechocinie
Partner nr 5 - GMINA DOBRZYŃ NAD WISŁĄ
Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Krojczynie
Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Dobrzyniu nad Wisłą
Partner nr 6 - GMINA DRZYCIM
Szkoła Podstawowa w Zespole Placówek Oświatowych im. Janusza Korczaka w Drzycimiu
Partner nr 7 - GMINA GNIEWKOWO
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Wojska Polskiego w Gniewkowie
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Doktora Jana Dreckiego w Gniewkowie
Partner nr 8 - GMINA GRUTA
Szkoła Podstawowa im. płk. Floriana Laskowskiego w Grucie
Partner nr 9 - GMINA IZBICA KUJAWSKA
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Izbicy Kujawskiej
Partner nr 10 - GMINA KCYNIA
Szkoła Podstawowa im. Jana Czochralskiego w Kcyni
Partner nr 11 - GMINA KIJEWO KRÓLEWSKIE
Szkoła Podstawowa w Kijewie Królewskim
Partner nr 12 - GMINA KOWALEWO POMORSKIE
Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Kowalewie Pomorskim
Partner nr 13 - GMINA LIPNO
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Wichowie
Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół im. Marii Konopnickiej w Radomicach
Zespół Szkół w Karnkowie
Partner nr 14 - GMINA LISEWO
Zespół Szkolno-Przedszkolny Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Lisewie
Partner nr 15 - GMINA LNIANO
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Lnianie
Partner nr 16 - GMINA LUBICZ
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Grębocinie
Partner nr 17 - GMINA LUBIEWO
Szkoła Podstawowa im Wojska Polskiego w Lubiewie
Partner nr 18 - GMINA ŁABISZYN
Szkoła Podstawowa w Łabiszynie
Partner nr 19 - GMINA MIASTA BYDGOSZCZ
I Liceum Ogólnokształcące im. C. K. Norwida z Oddziałami Dwujęzycznymi w Bydgoszczy
III Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Bydgoszczy
Szkoła Podstawowa nr 48 z Oddziałami Specjalnymi i Sportowymi w Bydgoszczy
Szkoła Podstawowa nr 63 z Oddziałami Sportowymi w Bydgoszczy
Szkoła Podstawowa nr 64 im. 650-lecia Bydgoszczy z Oddziałami Sportowymi w Bydgoszczy
Szkoła Podstawowa nr 66 im. Misji Pokojowych ONZ z Oddziałami Sportowymi w Bydgoszczy
Szkoła Podstawowa nr 9 im. Władysława Jagiełły w Bydgoszczy
VIII Liceum Ogólnokształcące im. dra E. Warmińskiego w Bydgoszczy
Szkoła Podstawowa nr 20 im. Ks. Prymasa Stefana Kardynała Wyszyńskiego z Oddziałami Integracyjnymi w Bydgoszczy
Szkoła Podstawowa nr 4 im. mjra Henryka Sucharskiego w Bydgoszczy
Szkoła Podstawowa nr 16 im. Mariana Turwida z Oddziałami Sportowymi
Szkoła Podstawowa nr 18 im. Hansa Christiana Andersena z Oddziałami Integracyjnymi
Szkoła Podstawowa nr 57 im. Towarzystwa Miłośników Miasta Bydgoszczy w Bydgoszczy
Partner nr 20 - GMINA MIASTA CHEŁMŻA
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Papieża Jana Pawła II w Chełmży
Partner nr 21 - GMINA MIASTA RYPIN
Zespół Szkolno – Przedszkolny Nr 1, Szkoła Podstawowa nr 1 im. mjr Henryka Sucharskiego w Rypinie
Partner nr 22 - GMINA MIASTA TORUŃ
I Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Toruniu
III Liceum Ogólnokształcące im. S. B. Lindego w Toruniu
IX Liceum Ogólnokształcące im. Kazimierza Jagiellończyka w Toruniu
Szkoła Podstawowa nr 10 im. Komisji Edukacji Narodowej w Toruniu
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Pabla Nerudy w Toruniu
Szkoła Podstawowa nr 14 im. Błękitnej Armii w Toruniu
Szkoła Podstawowa nr 15 im. Władysława Broniewskiego w Toruniu
Szkoła Podstawowa nr 18 im. Arkadego Fiedlera w Toruniu
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Adama Mickiewicza w Toruniu
Szkoła Podstawowa nr 23 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Toruniu
Szkoła Podstawowa nr 28 im. prof. H. Arctowskiego w Toruniu
Szkoła Podstawowa nr 32 im. Armii Krajowej w Toruniu
Szkoła Podstawowa Nr 4 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. św. Jana Pawła II w Toruniu
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Romualda Traugutta w Toruniu
Szkoła Podstawowa nr 8 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Toruniu
Szkoła Podstawowa nr 9 im. Stanisławy Jaworskiej w Toruniu
V Liceum Ogólnokształcące im. Jana Pawła II w Toruniu
VI Liceum Ogólnokształcące im. Zesłańców Sybiru w Toruniu
X Liceum Ogólnokształcące im. prof. Stefana Banacha w Toruniu
VIII Liceum Ogólnokształcące w Toruniu wchodzące w skład Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu
Szkoła Podstawowa nr 35 im. Polskich Olimpijczyków w Toruniu
Szkoła Podstawowa Nr 6 w Toruniu
VII Liceum Ogólnokształcące im. Wandy Szuman w Toruniu
Partner nr 23 - GMINA MIASTO CHEŁMNO
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Filomatów Pomorskich w Chełmnie
Szkoła Podstawowa nr 4 im. Wojska Polskiego w Chełmnie
Partner nr 24 - GMINA MIASTO GRUDZIĄDZ
I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego w Grudziądzu
II Liceum Ogólnokształcące im. Króla Jana III Sobieskiego w Grudziądzu
III Liceum Ogólnokształcące im. Jana Pawła II w Grudziądzu
IV Liceum Ogólnokształcące im. Kazimierza Wielkiego w Grudziądzu
Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Grudziądzu
Szkoła Podstawowa Nr 11 im. Jana Heweliusza w Grudziądzu
Szkoła Podstawowa nr 17 im. Sybiraków w Grudziądzu
Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Stefana Żeromskiego w Grudziądzu
Szkoła Podstawowa nr 8 im. gen. Tadeusza "Bora" Komorowskiego w Grudziądzu
Partner nr 25 - GMINA MIASTO RADZIEJÓW
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Radziejowie wchodząca w skład Miejskiego Zespołu Szkół w Radziejowie
Partner nr 26 - GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK
I Liceum Ogólnokształcące im. Ziemi Kujawskiej we Włocławku
III Liceum Ogólnokształcące im. Marii Konopnickiej we Włocławku
Szkoła Podstawowa nr 19 we Włocławku
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Polskich Olimpijczyków we Włocławku
Szkoła Podstawowa nr 20 im. mjra H. Sucharskiego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 we Włocławku
Szkoła Podstawowa nr 23 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego we Włocławku
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Teofila Lenartowicza we Włocławku w Zespole Szkół nr 11 we Włocławku
IV Liceum Ogólnokształcące im. K. K. Baczyńskiego we Włocławku w Zespole Szkół nr 4 we Włocławku
V Liceum Ogólnokształcące im. Roberta Schumana we Włocławku
Partner nr 27 - GMINA MIEJSKA ALEKSANDRÓW KUJAWSKI
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Józefa Wybickiego w Aleksandrowie Kujawskim
Partner nr 28 - GMINA MIEJSKA CIECHOCINEK
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Polskich Olimpijczyków w Ciechocinku
Partner nr 29 - GMINA NAKŁO NAD NOTECIĄ
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Armii Krajowej w Nakle nad Notecią
Partner nr 30 - GMINA NOWA WIEŚ WIELKA
Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Nowej Wsi Wielkiej
Partner nr 31 - GMINA NOWE
Szkoła Podstawowa nr 2 im. A. Fiedlera w Nowem
Partner nr 32 - GMINA OBROWO
Szkoła Podstawowa im. Generała Jana Henryka Dąbrowskiego w Dobrzejewicach
Partner nr 33 - GMINA OSIEK
Szkoła Podstawowa im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Osieku, ul. Osiek 80, 87-340 Osiek, REGON 000266459, NIP 8741321776,
a od 1 września 2025 r.: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Osieku Szkoła Podstawowa im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Osieku, Osiek 80, 87-340 Osiek, REGON 000266459, NIP 8741321776 (na podstawie Uchwały nr IX/58/2025 Rady Gminy Osiek z dnia 27 maja 2025 r.),
Partner nr 34 - GMINA PRUSZCZ
Szkoła Podstawowa w Pruszczu
Partner nr 35 - GMINA ROGOWO (p. rypiński)
Szkoła Podstawowa im. Henryka Napiórkowskiego w Rogowie
Partner nr 36 - GMINA ROGOWO (p. żniński)
Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Rogowie
Partner nr 37 - GMINA RYPIN
Szkoła Podstawowa im. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego w Borzyminie
Partner nr 38 - GMINA SKRWILNO
Szkoła Podstawowa im. Ziemi Dobrzyńskiej w Okalewie
Partner nr 39 - GMINA SOLEC KUJAWSKI
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Solcu Kujawskim
Partner nr 40 - GMINA STOLNO
Szkoła Podstawowa im. Dariusza Kołodziejka w Stolnie
Partner nr 41 - GMINA ŚWIECIE
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Wojska Polskiego w Świeciu
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Świeciu
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Polskich Olimpijczyków w Świeciu
Partner nr 42 - GMINA TUCHOLA
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Tucholi
Partner nr 43 - GMINA MIASTO WĄBRZEŹNO
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Pawła II w Wąbrzeźnie
Partner nr 44 - GMINA ZŁAWIEŚ WIELKA
Szkoła Podstawowa im. ks. Jerzego Popiełuszki w Górsku
Partner nr 45 - GMINA ŻNIN
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Śniadeckiego w Żninie
Szkoła Podstawowa nr 5 w Żninie
Partner nr 46 - POWIAT GOLUBSKO-DOBRZYŃSKI
Liceum Ogólnokształcące im. Anny Wazówny w Golubiu-Dobrzyniu w Zespole Szkół nr 1 im. Anny Wazówny w Golubiu-Dobrzyniu
Partner nr 47 - POWIAT INOWROCŁAWSKI
I Liceum Ogólnokształcące im. Jana Kasprowicza z Oddziałami Dwujęzycznymi w Inowrocławiu
Partner nr 48 - POWIAT ŚWIECKI
I Liceum Ogólnokształcące im. Floriana Ceynowy w Świeciu
Partner nr 49 - POWIAT TORUŃSKI
Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Chełmży w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży
Partner nr 50 - POWIAT TUCHOLSKI
Liceum Ogólnokształcące im. Bartłomieja Nowodworskiego w Tucholi
Partner nr 51 - POWIAT WŁOCŁAWSKI
Liceum Ogólnokształcące im. Franciszka Becińskiego w Lubrańcu w Zespole Szkół w Lubrańcu
Partner nr 52 - POWIAT ŻNIŃSKI
I Liceum Ogólnokształcące im. Braci Śniadeckich w Żninie
Zakończenie roku szkolnego 2024/25
Program zakończenia roku szkolnego 2024/25
Dobiega ostatni dzień roku szkolnego i dla absolwentów ostatni dzień w Naszej szkole, przed Wami wakacje, pamiętajcie ady spedzić je bezpiecznie. Zanim zabrzmi ostatni dzwonek w tym roku szkolnym pragnę Wam wszystkim podziękować za ten rok pełen wrażeń i emocji. Rodzicom życzę spokojnego i zasłużonego wypoczynku. Nauczycielom aby mieli poczucie dobrze społnionego obowiązku, czas naładować akumulatory - dziękuję. Pracownikom obsugi i administracji życzę miłego wypoczynku w gronie rodziny i przyjaciół. Pragnę też podziękować wszystkim przyjaciołom i sympatykom szkoły za współpracę.
Program zakończenia
1. 08:00 Msza Św. w Kościele parafialnym w Boniewie, na ktorą zapraszają ksiądz proboszcz parafii i ja jako dyrektor szkoły
2. Po zakończeniu mszy św. na hali sportowej rozpocznie się zakończenie roku szkolnego
3. Spotkania z wychowawcami w klasach
Gala konkursu recytatorskiego „ Kujawy w poezji”
W dniu 13 czerwca w naszej szkole odbyła się pokonkursowa gala konkursu recytatorskiego „ Kujawy w poezji” przygotowana przez panie Liliannę Świeciak i Małgorzatę Ziętarską. Było to podsumowanie twórczych zmagań naszych najmłodszych recytatorów ale tez piękne święto naszych kujawskiej kultury i tradycji. Na gali pokonkursowej gościliśmy wspaniałych gości: panią sekretarz gminy i radną powiatu- Anną Kozłowską, pana dyrektora Zbigniewa Łuczaka panią zastępcę przewodniczącego Rady Gminy Agnieszkę Daroszewską, panią dyrektor biblioteki gminnej Marlenę Tomaszewską, panią przewodniczącą Rady Rodziców Jolantę Staszewską. Na gali była społeczność uczniowska I-III wraz z wychowawcami
W tegorocznej edycji konkursu udział wzięło 15 uczniów z klas I-III. Każdy z nich zaprezentował wiersz poświęcony naszym ukochanym Kujawom, ukazując ich piękno, przyrodę i tradycję. Wszystkie wystąpienia były pełne emocji, staranności i dziecięcej szczerości. Z całego serca gratulujemy wszystkim uczestnikom – jesteście wspaniali. Bardzo dziękujemy Radzie Rodziców, która z ogromnym zaangażowaniem wsparła nasze działania i ufundowała nagrody – to dzięki Państwa pomocy możemy tak pięknie świętować. Szczególne podziękowania składamy przewodniczącej Rady Rodziców p. Jolancie Staszewskiej za piękne stroje dla dziewczynek na tę uroczystość. Komisja konkursowa oceniająca nasze dzieci miała niełatwe zadanie ale ostatecznie wyłoniła 5 laureatów głównych nagród oraz 3 osoby wyróżnione. Serdeczne gratulacje dla zwycięzców ale równie serdeczne podziękowania dla Pań zasiadających w tej komisji a były to
Pani Ewa Grochowina
Pani Jadwiga Łuczak
Pani Ewelina Skrzesińska
Serdecznie dziękujemy komisji konkursowej za poświęcony czas i zaangażowanie w ocenę prac uczestników. Wasza wnikliwość, wrażliwość literacka i sprawiedliwa ocena są nieocenione. Dzięki Wam konkurs nabrał wyjątkowego charakteru i stał się świętem poezji. Doceniamy trud włożony w wybór laureatów spośród wielu utalentowanych artystów.
Komisja nagrodziła:
Wyróżnienia : Miłosz Świerski z klasy Ib
Zuzanna Waliszewska Fras z klasy III
Jakub Kalbarczyk z klasy III
Nagrody: III miejsce zdobyli ex aequo: Roksana Sztejka z klasy Ia
Maja Staniszewska z kl IIa
II miejsce zdobyli ex aequo : Ewa Łukasik z klasy Ib
Piotr Gasiński z klasy IIb
Laureatką I miejsca jest Magdalena Mikicka z klasy Ia
Gala pokonkursowa to nie tylko recytacja – były również występy artystyczne wokalne i taneczne. Impreza ta dostarczyła wszystkim niezapomnianych wrażeń, wzruszeń i dumy z naszych małych artystów.
36
Osiągnięcia przedszkolaków
Maj obfitował w sukcesy naszych przedszkolaków.
W dniu 21.05.2025 r. odbyło się posiedzenie komisji konkursowej w sprawie rozstrzygnięcia konkursu ekologicznego ,,Las budzi się do życia” dla przedszkoli i szkół podstawowych z terenu województwa kujawsko – pomorskiego. Z przyjemnością informujemy, że praca Kacperka Kuczyńskiego została wyróżniona, a Vanessy Michalskiej nagrodzona za udział.Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna we Włocławku zorganizowała konkurs „Na plakat z hasłem promującym szczepienia ochronne” . Zuzanna Kaźmierczak została jego laureatką.
Aleksandrowi Łaguna, który zakwalifikował się do finału I Włocławskiego Konkursu Piosenki Dziecięcej „W bajkowej krainie” przyznano III miejsce i nagrodzono dodatkowo jako najmłodszego uczestnika tego konkursu.
W maju odbyła się również II edycja Ogólnopolskiego Konkursu Recytatorskiego "Na majowej łące". Jaś Rakowski zaprezentował nasze przedszkole wierszem J. Brzechwy “Żuk”.
Tutaj możemy podziwiać jego występ:
XIX edycja Międzyszkolnego Konkursu Poetyckiego im Leona Stankiewicza
Dyrektor Szkoły Podstawowej im Anny Wajcowicz w Śmiłowicach i Prezes Stowarzyszenia dla Rozwoju Gminy Choceń przesłali informację o wynikach XIX edycji Międzyszkolnego Konkursu Poetyckiego im Leona Stankiewicza. W tym roku spośród 90 nadesłanych prac jury przyznało 26 nagród i wyróżnień. Z naszej szkoły nagrody zdobyły dwie uczennice klasy Ib Ewa Łukasik i Julia Tuszyńska. Uroczyste podsumowanie konkursu odbędzie się 12 czerwca 2025 roku o godzinie 10.00 w Szkole Podstawowej w Śmiłowicach Wszyscy jesteśmy pod wrażeniem kreatywności, wrażliwości i odwagi dziewczynek w wyrażaniu emocji. Wiersze naszych uczennic poruszyły serca jury i wniosły wiele piękna oraz refleksji. Konkurs poetycki na samodzielnie napisany wiersz był prawdziwym świętem siły słowa i magii poezji
I Włocławskim Konkursie Piosenki Dziecięcej „W bajkowej krainie”
W środę, 21 maja 2025 roku, Zespół Szkół Muzycznych odwiedzili uczniowie klas 0 – III przedszkoli i szkół podstawowych z Włocławka oraz powiatów: włocławskiego, lipnowskiego, aleksandrowskiego i radziejowskiego. 54 młodych wokalistów wzięło udział w I Włocławskim Konkursie Piosenki Dziecięcej „W bajkowej krainie”, którego organizatorem była Szkoła Muzyczna we Włocławku. Otwarte dla publiczności przesłuchania konkursowe przeprowadzono w dwóch kategoriach wiekowych. Młodych wokalistów oceniało jury pod przewodnictwem pana Mariana Szczepańskiego.
W konkursie wzięli udział uczniowie naszej szkoły: Ewa Łukasik z klasy Ib Aleksander Laguna z klasy „0” oraz Hanna Bagińska z klasy III. Z przyjemnością informujemy, że dwójka naszych uczniów zakwalifikowała się do finału. Są to Ewa Łukasik z klasy Ib i Aleksander Laguna z klasy „0”. Nasi finaliści swoje nagrody odbiorą w Dzień Dziecka, podczas koncertu „Muzyczna podróż 6 – Witajcie w naszej bajce”.
Nagranie Ewa Łukasik
https://drive.google.com/file/d/16Am8IMvC_V_hWqRReZU9vYpMl3a06c07/view?usp=drivesdk
Nagranie Aleksander Łaguna
https://drive.google.com/file/d/17i8EgI2SR7tpuL5iITFaXsaYzoeEJ782/view?usp=drivesdk
Nagranie Hanna Bagińska
https://youtu.be/ju6DW0AvD4c?si=0-CRB_eYFI8IcR41
Konkurs Szachowy w klasach I-III
- 4
Podsumowanie konkursu szachowego w klasach I-III
W dniu 22 maja 2025 z przyjemnością podsumowaliśmy zakończony konkurs szachowy, który przyciągnął wielu utalentowanych zawodników. Rozgrywki przebiegały w duchu sportowej rywalizacji i dostarczyły niezapomnianych emocji. Uczestnicy wykazali się wysokim poziomem umiejętności i strategicznego myślenia. Gratulujemy zwycięzcom
1 miejsce : Wojciech Tobolski
2 miejsce : Norbert Dzięcielewski
3 miejsce : Jakub Kalbarczyk
oraz wszystkim, którzy podjęli wyzwanie. Turniej nie odbył się bez zaangażowania organizatorów i sponsorów. Zwycięzcy otrzymali puchary a uczestnicy pamiątkowe breloczki. Szczególne podziękowania kierujemy do naszej Rady Rodziców, która wsparła wydarzenie finansowo oraz do Państwa Magdaleny i Krystiana Dzięcielewskich, którzy zapewnili atrakcyjne nagrody. Dzięki Państwa wsparciu mogliśmy stworzyć wydarzenie na wysokim poziomie. Cieszymy się z pozytywnego odbioru i licznego udziału.
DZIEŃ DZIECKA
Z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka wszystkim Dzieciom z okazji tego dnia życzymy uśmiechu i radości, dziecięcej wiary w rzeczy niemożliwe oraz nieustannie otaczającej miłości najbliższych. Niech każdy dzień będzie dla was fascynującą przygodą, a Wasze dzieciństwo piękne, kolorowe i trwa jak najdłużej! Dyrektor i Rada Pedagogiczna
48
Konkurs plastyczny
W dniu 10 kwietnia 2025 r. w naszej szkole odbyło się rozstrzygnięcie Konkursu Plastycznego pt. ”Najpiękniejsza kartka wielkanocna” . Organizacją konkursu zajęła się p. Lilianna Świeciak.
Do konkursu zgłoszono 43 prace wykonane przez uczniów z klas I-III.
Wszystkie kartki wyróżniały się pomysłowością, estetyką oraz nawiązaniem do tradycji wielkanocnych. Komisja konkursowa miała trudne zadanie, ponieważ poziom prac był bardzo wysoki. Po wnikliwej ocenie wszystkich prac, komisja przyznała następujące nagrody:
I miejsce: Filip Koziński z kl. I a
II miejsce: Maja Piechocka z kl. II a
III miejsce: Ewa Łukasik z kl. I b
Wyróżnienie: Krzysztof Wiliński kl. I a, Julia Kujawa kl. I a, Marcjanna Gawrońska kl. I b, Maja Staniszewska kl. II a, Piotr Lorenc kl. II b. Dla zwycięzców i wyróżnionych uczniów, nagrody rzeczowe ufundowała Rada Rodziców.
Wszystkim uczestnikom serdecznie gratulujemy i dziękujemy za udział w konkursie. Laureatom życzymy dalszych sukcesów.
Pisanki, kraszanki
- 1
W dniu 10 kwietnia 2025 w naszej szkole odbył się konkurs na najpiękniejszą pisankę – kraszankę. Wzięli w nim udział uczniowie klas I – III wykazując się ogromną kreatywnością. Prace zachwycały kolorami, precyzją wykonania oraz oryginalnością wzorów. Jury miało trudne zadanie, by wyłonić zwycięzców spośród tylu pięknych prac. Wyróżniono zarówno tradycyjne techniki zdobienia, jak i nowoczesne pomysły.
Pierwsze miejsce zdobyli ex aequo Maja Piechocka klasa II a
Piotr Lorenc klasa IIb
Drugie miejsce zdobyła Martyna Wypijewska klasa Ib
Trzecie miejsce zdobyły ex aequo Julia Kujawa klasa Ia
Hanna Bagińska klasa III
Wszyscy zwycięzcy otrzymali upominki ufundowane przez Radę Rodziców oraz pamiątkowe dyplomy.
Konkurs wprowadził nas w świąteczny nastrój i przypomniał o pięknej wielkanocnej tradycji
Organizatorki konkursu – wychowawczynie klas 1-3 : p. Lilianna Świeciak, p. Małgorzata Ziętarska, p. Marzena Winiecka, p. Katarzyna Mielczarek, p. Kamila Kostecka serdecznie dziękują wszystkim uczestnikom. Cieszymy się, że tak wiele osób wzięło udział i podzieliło się swoją twórczością. Gratulujemy wszystkim uczestnikom i zapraszamy do kolejnych wspólnych inicjatyw
Szkolny Konkurs Szachowy
W dniu 6 maja 2025 roku w naszej szkole odbył się turniej szachowy dla uczniów klas 1-3. Organizatorkami konkursu były panie Marzena Winiecka i p. Małgorzata Ziętarska. W wydarzeniu wzięło udział 18 uczestników z różnych klas. Turniej rozegrano systemem pucharowym, co oznaczało, że przegrani odpadali po każdej rundzie. Rozgrywki odbywały się w sali lekcyjnej nr 18 i trwały około dwóch godzin. Nad przebiegiem zawodów czuwały panie : p. Joanna Morawska, p. Katarzyna Mielczarek i p. Małgorzata Ziętarska. Uczniowie wykazali się dużą koncentracją, cierpliwością i znajomością zasad gry. Emocji nie brakowało – niektóre partie były bardzo wyrównane i trwały kilkanaście minut. Zwycięzcą turnieju został uczeń klasy IIb Wojciech Tobolski, który wygrał wszystkie partie. Drugie miejsce zdobył Norbert Dzięcielewski z klasy IIa a trzecie Jakub Kalbarczyk z klasy III. Wszystkim dziękujemy za udział w turnieju. Jesteśmy bardzo dumni z Waszego zaangażowania i wspaniałej postawy. Gratulujemy wszystkim uczestnikom odwagi i chęci do nauki gry w szachy. Życzymy dalszych sukcesów i dobrej zabawy podczas kolejnych rozgrywek.
9
Dzień bez plecaka
W dniu dzisiejszym 09.05.2025r. Samorzad Szkolny z opiekunem Panem Piotrem Czaplińskim ogłosili dzień bez plecaka w naszej szkole.
10
Gminne obchody ,,Majowych rocznic"
W dniu 07.05.2025r. W naszej szkole odby się uroczysty apel z okazji gminnych obchodów ,,Majowych rocznic"
75
Dziki Zakątek
Dzieci z oddziałów przedszkolnych biorą udział w konkursie, w ramach którego muszą zaprojektować i stworzyć miejsce pełne bioróżnorodności. Kreatywność dzieci pozwoliła stworzyć wizję ich ,,Dzikiego Zakątka" na terenie zielonym przy naszej placówce. Organizatorem konkursu jest Fundacja WWF Polska z okazji 25 lecia tej fundacji.
Archiwum Aktualności